Bir Söz

"Sarhoş, cinayeti yapar da sonra "özrüm vardı, kendimde değildim"der. Kendinde olmayış, kendiliğinden gelmedi sana, onu sen çağırdın."
Mevlana

29 Haziran 2009 Pazartesi

Beklentiler!


Nereden geliyor bilemiyorum ama evren bana sesleniyor sanki... Dün harika bir geziden geri döndük İstanbul'a. Onu sonra yazacağım size.

Yatmadan önce gece Nat. Geo. kanalını izliyorum. Çocukların erken aylarda eğitimine başlayarak, öğrenmeyi ve geliştirmeyi daha iyi beceren kişiler yaratmanın mümkün olduğunu anlatıyorlardı. Bir profun söylediği şuydu, "eğer ki çocuk kendisinden beklentiyi düşürürse, merak ve öğrenme azalır."

Beklentilerin - insanın kendinden beklentilerinin- yüksek olması aslında güzel bir şey. Durup duruken işnsanı fişekliyen birşey oluveriyor.
  • İşte biraz önce yorgunum derken şimdi fırlıyorum koltuktan. Önümde bazıları için imkansız şeyler var...
  • Uzun zamandır, ne yazık ki hızlı ilerlemeyen bir projeyi bu hafta bitirmek durumundayım.
  • Haftaya İzmir'de olacağım, babam yurtdışından gelecek.
  • Orada hayallerime yaklaşacağım birşeyler daha olacak.
Bu yolda zevkle sürmeye devam... Size de iyi haftalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder