Bir Söz

"Sarhoş, cinayeti yapar da sonra "özrüm vardı, kendimde değildim"der. Kendinde olmayış, kendiliğinden gelmedi sana, onu sen çağırdın."
Mevlana

30 Haziran 2009 Salı

Tatmin olmak veya olmamak. İşte bütün mesele!


Ben tatmin olmayan, olamayan bir insanım. Ben öyle büyümüş alışmışım.
Hep biraz daha fazlası olur diyorum. Hem kendimi zorluyorum hem de çevremi.
İyi bir şey, güzel şeyler oluyor bu sayede. Az zamanda çok ve büyük işler!
Tabii ki bir sınırı var. 5 karpuz taşımaya çalışınca taşıyamayıp hepsini de düşürebiliyorsunuz.
Burada insanın sınırlarını bilmesi gerek.
Yapmayı istediğin herşeyi yapamazsın, biraz seçim yapmalısın.
  • Bu seçimler sonucunda en güzele ulaşırsın.
  • Herkesin beğendiği senin için "en güzel" "en doğru" demek değildir.
  • Seçimi yaparken, kendin için, " sana en uyumlusunu" seçmelisin. Senin herşeyini ortaya koyabileceğin yolu seçmelisin.
  • Herşeye saldırırsan, ne enerjini ne zamanını tam olarak ayıramazsın.
İşte böyle bir haftadayım.
Hayatta tatmin olmak için bu hafta seçimler haftası. Seçimler sonrası ise aslıma zamanı olacak, seçtiklerim benden çok şey bekliyor.
Biliyorum yine küreklere asılacağım. Yine şampiyonluklar için koşacağım.
Ben tatmin olmuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder