Bir Söz

"Sarhoş, cinayeti yapar da sonra "özrüm vardı, kendimde değildim"der. Kendinde olmayış, kendiliğinden gelmedi sana, onu sen çağırdın."
Mevlana

5 Haziran 2009 Cuma

"Hersey üstüme üstüme geliyor" diyorsan, bil ki ters yola girmişsindir.


Aslına bakarsanız bir Temel fıkrasından esinlenilmiş olan bu sözler çok ama çok güzel etkiliyor beni.

Bu gibi sözleri bundan seviyorum, birden bire kafamı farklı çalıştırıyorlar. Bugün bir yerde yeniden okuyunca bazı şeylerin düzgün ya da ters gitmesindeki sebepleri daha güzel açıkça görebildim.
İnsanın kendine uyumlu işler yapıyor olması, kendine uyumlu hayat yaşaması çok güzel bir olay. Ben bunu yapabilme şansına sahip olabildim o yüzden mutluyum zaten. Kendime uygun bir hayatı yaşıyorum. Başarı da geliyor, enerji de, mutluluk da. Hatta şans da :)
Birşeyler ters gidiyorsa bazen de şunu görüyorum, aslında yanlış kulvardayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder